Osobní trenér fitness Praha - Pavel Dvořáček

Reference

V následujících odstavcích naleznete dosažené výsledky mých klientů.

Pro lepší přehlednost jsem rozdělil výsledky dle kategorií, které se mezi sebou jistě prolínají (společně s hubnutím souvisí při cvičení i nárůst svalové hmoty, zpevnění, zlepšení držení těla apod.)
Stejně jako těmto klientům, mohu i Vám pomoci splnit Vaše cíle.

HUBNUTÍ/RÝSOVÁNÍ ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ NABÍRÁNÍ SVALOVÉ HMOTY

Recenze Google:

https://www.google.com/maps/place/Osobní+trenér+fitness+-+Pavel+Dvořáček/

Recenze Facebook:

https://www.facebook.com/pg/trenerdvoracek/reviews/

Dieta, hubnutí a tvarování těla

Veronika

Spolupráce v oblasti výživy a tréninku – jídelníček na vyrýsování postavy k přesnému datu. Silové tréninky doplněny kardio aktivitou k rychlejšímu snížení množství podkožního tuku.

Za cca 1 měsíc posun z hmotnosti 62kg na 58kg není až tak velký, ale k vyrýsovýní postavy úplně ideální.

Dana

Řešení dlouhodobého problému se „zmraženou“ hmotností. Klientce Daně téměř 3 roky stála hmotnost na stejné hodnotě kvůli zpomalenému metabolismu.

Cílem bylo „rozjetí“ metabolismu a posunout se o kousek dále. Postupná úprava stravovacích návyků a po cca měsíci cvičení úplný přechod na mnou nastavený jídelníček. Metabolismus se díky stravovacím návykům rozjel a hmotnost začala klesat.

Za cca 4 měsíce úbytek hmotnosti -9,4kg, a -10cm v pase.

Štěpán

Cílem Štěpána bylo shození přebytečného množství podkožního tuku.
Píle a silná vůle ve stravě ihned od začátku spolupráce (1.5.2015) znamenala okamžité výsledky i při návštěvě fitness 1x týdně (a méně). Po 2 měsících (29.6.2015) úbytek cca -10kg na hmotnosti. Po necelých 3 měsících (27. 8. 2015) úbytek -15,8 kg.
Pravidelný pohyb (TRX, kolo, brusle, florbal, squash, fitness) společně s dodržováním stravy stačí k dosažení svého osobního cíle.
Aktuálně začínáme nabírat svalovou hmotu při zachování shozeného množství podkožního tuku.

Jan

Poradenství ve výživě. 10 týdnů rýsovacího období a pokles hmotnosti z 82,2 na 74,8 kg (-7,4 kg).

Lukáš

Jídelníček na shazování „do limitu“ v krátkém časovém období. Tréninky rugby a denní kardio aktivita společně s úpravou jídelníčku vedla ke shození hmotnosti ze 132kg na 110kg (-22kg).
Průběžné hlášení hmotnosti: 17.10 – 127kg, 19.10 – 125kg, 23.10 – 124,2kg, 29.10 – 122,9kg, 5.11 – 120,7kg, 7.12 – 113,5kg, 11.12 – 112,7kg

Pavel

Kompletní poradenství ve výživě a tréninku v rýsovacím období. Dieta trvala 13 týdnů a z výsledků in-body se ukázal pokles hmotnosti z 94,2 kg na 84,7 kg (-9,5 kg a z toho 8,9 kg tuku a 0,6 kg svalů)

Duc

Jídelníček na míru spojený se cvičením v posilovně. Postupné spravování pohybových stereotypů a zlepšování držení těla během prvního měsíce cvičení. Po 2 měsících (10.11.2014) viditelné zlepšení držení těla (upravení protrakce ramen, uvolnění vzpřimovačů bederní páteře), zmírnění bolesti spodní části zad (beder) a zpevnění spodní části břišních svalů. Nižší váhový úbytek z 84kg na 80kg (-4kg) byl zapříčiněn viditelným nárůstem svalové hmoty. Rozdíl obvodů v pase po 2 měsících činil -12cm (z 103cm na 91cm).

Výsledky po 4 měsících dodržování správnéo jídelníčku a pravidelného cvičení: obvod pasu celkem -16cm (ze 103cm na 87cm) a hmotnost 76kg z původních 84kg (-8kg).

Renata

Vedení tréninků společně s jídelníčkem vedla k poklesu hmotnosti cca 4 kg a k celkovému zpevnění postavy. Viditelné zpěvnění svalů a optické zůžení pasu pomocí aktivního cvičení. Zlepšení držení těla a upraven předsun hlavy (protažením trapézových svalů a posílením fixátorů lopatek).

Andrea

Kompletně sestavený jídelníček a dlouhodobá spolupráce ve vedení tréninkových lekcí. Viditelné zpevnění všech partií a nárůst svalové hmoty za současného vyrýsování postavy. Zpevnění mezilopatkových svalů a zlepšení držení ramen.

Zdravotní cvičení, vyrovnání svalových dysbalancí

Minh

Zdravotní a koordinační cvičení na balančních pomůckách při plochonoží. Naučení správného stereotypu chůze, protahování zkrácených a posilování oslabených svalů dolních končetin. Výrazné zpevnění nožní klenby již po 2 měsících pravidelného cvičení a protahování. Zpevnění středu těla a zlepšení koordinačních schopností v 8 letech věku.

Na obrázku vlevo jsou kotníky propadlé dovnitř a klenba je propadlá – plochonoží.

Na obrázku vpravo – srovnané kotníky (aktivace svalů nožní klenby, protažené lýtkové svaly), klenby již nepropadají do plochonoží.

Jan

Zdravotní cvičení – úprava pohybových stereotypů a naučení správného držení těla. Posílení hlubokého stabilizačního systému společně s kompletním posílením mezilopatkových svalů.

Viditelné srovnání horního zkříženého syndromu (rozdílná výška ramen, předsazené držení ramen a hlavy).

Hanka

Dlouhodobá spolupráce v oblasti treninků, zpočátku fyzioterapeutické cvičení zaměřené na výhřez a s tím spojený útlak nervu v oblasti krční páteře.
Postupné uvolnění trapézových svalů a úleva od bolesti a napětí. Postupné zlepšování brnění prstů z důvodu lepšího postavení lopatek. Celkové zlepšení držení těla – posílení mezilopatkových svalů, posílení CORE (cviky na BOSU, TRX, balančních čočkách), uvolňování bederní páteře a trapézových svalů.
Sestavení jídelníčku podle krevních skupin, což vedlo k celkovému zlepšení zažívání a lepší stravitelnosti pokrmů.

Nabírání svalové hmoty, specifická příprava

Michal

Zdárný příklad toho, že když člověk chce, dokáže cokoli. Michal se do cvičení vrhl s naprostou pílí a za rok a půl spolupráce dosáhl obrovský posun – jak v držení těla (sedavé zaměstnání) tak i stabilita středu těla a vzhled. Samozřejmostí spolupráce bylo precizní dodržování jídelníčku a pravidelné tvrdé tréninky jak pro nárůst svalové homoty, tak i pro vyrýsování svalstva.

Václav

Vedení tréninků a poradenství ve výživě, s cílem přibrat svalovou hmotu. Změna od poloviny září 2014 do března roku 2015 je necelých 6kg. Dle vzhledu i měření je odpovídající minimum přibraného množství podkožního tuku.

David

Naučení techniky, správného dýchání a začáteční průprava do cvičení. Dlouhodobá spolupráce na tréninkových plánech, postupný progress ze 72 kg na 85 kg a jedeme dále!

Kamil

Kompletní příprava – výživový a tréninkový plán společně s osobními tréninky. Pasivní strečink k protažení přitahovačů stehen a udržení rozsahu pohybu pro karatistkou přípravu. Příprava na karatistické soutěže.

Výsledky: Evropský pohár: VI. Kesl Cup 2014 – 4. místo/Kata, Mistrovství Evropy WUKF 2014 – 3 místo/Kata team

 

Nahoru